BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

welcome

Glitter Text Generator at TextSpace.net

Followers

.....

Saturday, March 26, 2011

My New Blog


HAHA :) This is my new blog!!! I'm still update for my blog. Be my followers :)
APEW-APEW HAL...
Check it up (Perjanjian Cinta Kita) :)
Pertama kali saya jumpa awak, saya rasa saya nak jadi kawan awak,
Bila saya dah jadi kawan awak, saya nak jadi couple awak boleh tak?
Bila saya dah jadi couple awak, saya nak kasih sayang awak boleh tak?
Bila saya dah dapat kasih sayang awak, saya nak kesetiaan awak boleh tak?
Bila saya dah dapat kesetiaan awak, saya nak kejujuran awak boleh tak?
Bila saya dah dapat kejujuran awak, saya nak hati awak untuk saya seorang sahaja?
Bila awak dah bagi saya semua itu, saya tak nak kehilangan awak, :)
Saya nak awak dan saya menjadi pasangan yang paling bahagia,
Bagaikan Romeo dan Juliet,
Saya nak awak mati bersama-sama saya,
Bagaikan perahu yang hanyut ditengah lautan,
Biarlah saya dan awak bawa cinta ini bersama-sama,
Walaupun terpaksa mengharungi cabaran,
Inilah perjanjian tentang cinta saya dan awak selama ini.


Official By: Noorhidayah Sofia

3 comments:

  1. hello,singgah and follow sini.

    kalau rasa rasa nak tambah followers.jemput join contest sy sebab hadiah blog akan driview.

    THNKS

    ReplyDelete
  2. helo dear..i follow u..come follow me back ;)

    ReplyDelete